Products / Chain Hoist
  	Chain Hoist

شرکت جرثقیل استریت انگلستان (جرثقیل STREET) در حال حاضر بزرگترین جرثقیل ساز انگلستان می باشد و بازه بسیار گسترده ای از انواع جرثقیل های سیم بکسلی، جرثقیل زنجیری، کالسکه، ترولی، سیستمهای محرک طولی و عرضی، کلگی، چرخ، موتور، گیربکس، ترمز، تابلو برق، برق رسان طولی شامل C-Rail و کابل تخت و قرقره و کلید فرمان، ریموت کنترل، لیمیت سوییچ و به طور کلی کلیه ملزومات مورد نیاز جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی و ... را تولید و عرضه می نماید.

بالابر زنجیری (Chain Hoist) در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد و شرکت جرثقیل استریت نیز این خانواده از جرثقیل را از ظرفیت 125  کیلوگرم تا 5 تن تولید می نماید. بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت دارای گستردگی بسیار متنوعی اعم از ظرفیت بار برداری، کلاس کاری، ارتفاع بالابری، سرعتهای متنوع و طراحی های متعدد و در حالت چهار کاره جرثقیل تک پل (آویز) و به صورت دو کاره بوده و همچنین طراحی های متنوعی از نظر حرکت دستی و یا حرکت موتوری می باشد و این موجب می شود تا برای هر کاربردی یک نوع محصول مناسب در دسترس باشد.

در حالت کلی بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت به دسته های زیر تقسیم می شوند:

ظرفیت:

بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت در ظرفیتهای 125 کیلوگرم تا 5 تن در بازه سری های LX1 و LX3 تولید می شود.

کلاس کاری:

بالابر سیم بکسلی شرکت جرثقیل استریت در گروه کاری M5 (2m) تولید می شود.

سرعت بالابری:

در بالابر سیم بکسلی شرکت جرثقیل استریت سرعتها بسیار متنوع بوده و در هر ظرفیت کاری از سرعتهای حدود 2 متر بر دقیقه تا حدود 8 متر بر دقیقه در دسترس می باشد.

نوع کنترل حرکتها:

در بالابر سیم بکسلی شرکت جرثقیل استریت موتورهای الکتریکی به دو روش کنترل می شوند. در روش اول که بسیار متداول می باشد جرثقیلها به صورت دو سرعته کنتاکتوری کنترل می شوند و در روش دوم بر اساس درخواست مشتری به صورت کنترل دور متغیر با کنترل درایو فرکانسی و به صورت مدار بسته Close Loop انجام می شود.

 

نوع حرکت بالابری:

بالابر زنجیری با چیدمان زنجیر (ریوینگ یا فال) 2/1, 1/1 می باشد.

نوع بالابر:

بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت در حالت دو کاره (Eye Suspension & Hook Suspension) و چهار کاره آویز (Low Headroom & Standard Headroom) و در سه طراحی حرکت عرضی یه صورت موتوری، چرخدنده ای و دستی تولید می شود.

دمای کاری:

بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت در دو دمای استاندارد 40 و 50 درجه سانتیگراد تولید می شود.

ارتفاع بالابری:

بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت در ظرفیتهای مختلف از ارتفاع بالابری 6 متر تا 80 متر تولید می شود.

کلاس عایق بندی و حفاظتی موتورها:

موتور در بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت IP54 و IP55 و Insulation Class F تولید می شود.

لوازم یدکی:

بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت علی رغم تنوع بسیار زیاد محصول به گونه ای طراحی شده است که تنوع لوازم یدکی در آنها بسیار کم می باشد و این یکی از مزیتهای بسیار مهم در بحث تعمیرات و نگهداری می باشد.

 

بالابر زنجیری شرکت جرثقیل استریت انگلستان در حال حاضر دارای بالاترین کیفیت از نظر استفاده از تجهیزات مرغوب اروپای غربی، و به روز ترین طراحی مکانیکی و برقی می باشند و در طراحی بالابرهای شرکت جرثقیل استریت انگلستان کلیه پارامترهای دارای اهمیت نظیر زیبایی، کارآمد بودن مکانیزمهای مکانیکی، افزایش طول عمر تجهیزات مکانیکی و کاهش استهلاک قطعات، طراحی بهینه از نظر ابعاد و اندازه، ارایه برخی تجهیزات  سفارشی در سایر برندها به عنوان تجهیزات استاندارد، تعمیرات و نگهداری بسیار ساده و ... می باشد.

 

لیست تامین کنندگان و جنس تجهیزات جانبی: